Wykorzystanie ekranów LED jako nośnika treści reklamowych sponsorów i partnerów owych wydarzeń


Wykorzystanie ekranów LED jako nośnika treści reklamowych sponsorów i partnerów owych wydarzeń

Wykorzystanie ekranów LED jako nośnika treści reklamowych sponsorów i partnerów owych wydarzeń

Rozwój nowoczesnej technologii sprawił, że reklama wielkoformatowa coraz częściej przyjmuje ciekawe, nowe formy oparte w dużej mierze na zaawansowanej technologii. Właśnie tak dzieje się w przypadku współczesnych telebimów, a dokładniej ekranów reklamowych LED. Dlaczego warto zainwestować w reklamę LED jako sposób na zwiększenie świadomości marki? Gdzie mają zastosowania telebimy LED?

Na czym polega wyjątkowość telebimów LED?

Obecne telebimy led mają szerokie zastosowanie w reklamie oraz w systemach zbiorowego informowania o zasięgu i skuteczności sięgających znacznie wyżej niż tradycyjne billboardy. Dzięki zastosowaniu w nich nowoczesnych programów komputerowych można bez większego problemu dostosować prezentację do każdego typu publikowanej treści. Dodatkowo pozwalają one na wchodzenie w interakcję z urządzeniami przy pomocy smartfonów, oprogramowania zewnętrznego czy przy pomocy aplikacji.

Innowacyjne, nowoczesne nośniki LED umożliwiają szybką i płynną zmianę obrazu, przyciągają uwagę odbiorców, pozwalając na lepsze zapamiętanie przekazu.

Ekrany LED a nośnik reklamowy sponsorów

Podczas różnego rodzaju imprez i wydarzeń sportowych niezwykle ważne jest wywiązanie się z umów partnerskich i sponsoringowych dotyczących reklamy partnerów biznesowych. Dzięki technologii LED można w atrakcyjny sposób wyeksponować firmę, logotyp, produkt, poprzez stworzenie odpowiedniego produktu reklamowego, który reklamowany będzie w trójwymiarze na ekranach LED z użyciem dźwięku. Jest to nowatorska metoda oddziaływania na psychikę kupujących. Ścieżka dźwiękowa kojarzona z daną marką, która chociaż raz zostanie wysłuchana przez odbiorcę, będzie za każdym razem kojarzona z konkretną firmą.

Dzięki wykorzystaniu ekranów LED — podczas różnego rodzaju wydarzeń, można przedstawić miejsce, porę dnia, spodziewaną frekwencję czy treści, jakie będą wyświetlane wraz ze strefą sponsorów.